Abn Amro Gold card aanvragen

ABN AMRO Gold Card aanvragen

  • € 0,- bij uw BetaalGemak Max Pakket
  • € 55,13,- zonder Privé Pakket
  • Standaardlimiet: € 5,000,-
  • Vrijwel al uw aankopen verzekerd
  • Wereldwijd en online betaalgemak

ABN AMRO Gold card aanvragen? Heeft u al een Betaal Pakket bij ABN AMRO, maar nog geen Credit Card? Vraag nu uw Gold Card aan tegen € 0 bij het BetaalGemak Max Pakket aan jaarlijkse bijdrage. Heeft u wel een betaalrekening, maar nog geen Betaal Pakket? Dan betaalt u € 55,13,- aan jaarlijkse bijdrage. De ABN AMRO Gold Card is een MasterCard en wordt uitgegeven door ICS.

Voordelen ABN AMRO Gold Card

  • Jaarlijkse bijdrage  bij uw BetaalGemak Max Pakket € 0,-; € 55,13,- zonder Pakket
  • Standaard bestedingslimiet € 5,000,- per maand
  • Verzekeringen 365 dagen aankoopverzekering; Bagagevertragingsverzekering; Vluchtvertragingsverzekering; Autorechtsbijstandverzekering; Eigen risico-verzekering
  • Overzicht in de app Bekijk de bestedingslimiet en uitgaven van uw hoofdkaart in de Mobiel Bankieren app

Voorwaarden ABN AMRO Gold Card

  • U bent ouder dan 18 jaar
  • Om een Credit Card aan te kunnen vragen, moet u minimaal een inkomen hebben van € 1.250,- netto per maand.
  • Geen negatieve BKR-codering bij Bureau Krediet Registratie in Tiel hebben

abn amro gold card aanvragen

Kenmerken ABN AMRO Gold Card

  • Jaarlijkse kosten

€ 0 bij het BetaalGemak Max Pakket

€ 55,13 zonder Pakket

  • Bestedingslimiet

De standaardlimiet voor de Gold Card is: € 5.000,- . Een hogere of lagere limiet is ook mogelijk (online aanvragen).

  • Inbegrepen verzekeringen en diensten

Bij uw  ABNAMRO Gold Card krijgt u standaard de volgende verzekeringen. U hoeft deze dus niet apart aan te vragen. U betaalt er niets extra voor. De verzekeringen gelden voor bijna alle aankopen die u met uw Gold Card heeft betaald.

  • Aankoopverzekering: vrijwel alle aankopen met uw Gold Card zijn 1 jaar verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging.
  • Bagagevertragingsverzekering (bij lijnvluchten)- Tot 4 uur vertraging: uw noodzakelijke aankopen (kleding en toiletartikelen) worden vergoed tot maximaal € 140,-.
    – 4 tot 48 uur vertraging: u krijgt maximaal € 140,-.
    – Meer dan 48 uur: u krijgt maximaal € 410,-.
  • Vluchtvertragingsverzekering (bij lijnvluchten): u krijgt de kosten van maaltijden (eten en drinken) tot € 140,- vergoed, als uw vlucht minimaal 4 uur is vertraagd.
  • Autorechtsbijstandverzekering
    Als u met uw huurauto bij een ongeval betrokken raakt, zijn de kosten voor juridische bijstand als volgt gedekt:

– Onbeperkt voor Europa en de landen rond de Middellandse Zee.
– Buiten Europa maximaal € 10.000,-.

  • Eigen risico-verzekering
    Als u uw huurauto met de Gold Card betaalt, is het eigen risico bij schade automatisch verzekerd tot maximaal € 500,- per gebeurtenis.
  • Bankonafhankelijk

ABNAMRO Gold Card is bank afhankelijk. (voor klanten van ABNAMRO bank)

  • Bescherming en preventie

Bent u uw Gold Card verloren of is deze gestolen? Meld dit aan de afdeling Verlies en Diefstal van ICS via onderstaande telefoonnummers. Uw Gold Card wordt direct geblokkeerd. U krijgt zo snel mogelijk een nieuwe Gold Card.

– In Nederland: 020 – 660 06 11 (lokaal tarief).
– Vanuit het buitenland: +31 20 660 06 11.

Heeft u de Stand-By Service van ABN AMRO? In dat geval meldt u verlies of diefstal van uw Gold Card via de Stand-By Service. Deze service is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar:

– In Nederland: alarmnummer 0800 – 07 01 (gratis voor klanten die Stand-By Service hebben).
– Vanuit het buitenland: +31 20 651 59 27 (collect call mogelijk).

  • App
  • Als u uw Gold Card gebruikt, krijgt u elke maand een overzicht. In dit overzicht staan al uw transacties die u met uw goldcard heeft gedaan. Een transactie kan een betaling zijn of een opname bij een geldautomaat. Bekijk uw transacties via Creditcard Online of download de Mobiel Bankieren app.
  • Met de gratis Card Alerts houdt u nog beter zicht op actuele uitgaven en betalingen met uw Gold Card. U krijgt een sms als er bijvoorbeeld een grote uitgave gedaan wordt met uw Gold Card, of als u uw afschrijving moet overboeken aan ICS.  Sommige Card Alerts kunt u ook per e-mail krijgen. Meld u aan voor Card Alerts (via Creditcard Online).
  • Optionele verzekeringen

N.V.T.

  • Bijbehorende diensten

Het kan wel eens gebeuren dat een artikel dat u gekocht heeft, niet wordt geleverd. Daarvoor is er de Aflevergarantie: ICS draait de betaling terug en u hoeft niets te betalen. Lees meer hierover in de voorwaarden.

  • Optionele diensten

N.V.T.

  • Facturatie

Altijd inzicht in uw uitgaven, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Als u uw Gold Card gebruikt, krijgt u elke maand een overzicht. In dit overzicht staan al uw transacties die u met uw goldcard heeft gedaan. Terugbetalen: 100% automatische incasso.
Elke maand wordt het volledige openstaande saldo per automatische incasso van uw bankrekening afgeschreven, circa 5 dagen nadat het rekeningoverzicht is opgesteld.

  • Servicedesk

Service medewerkers van de Ledenservice zijn te bereiken op 0900 0024, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

  • Overige tarieven
  • Kosten geldopname: € 4,50 tot 4% per opname
  • Wisselkoers opslag: 1,95%
  • Boete te laat betalen: n.v.t.
  • Uitgesteld betalen

Gespreid betalen 3% van het openstaande saldo. Jaarlijks Kostenpercentage: 14%.

  • Rente

Jaarlijks Kostenpercentage: 14%;  Rentevrije periode is 14 dagen na datum overzicht.

  • Sparen

Spaarrente: 0,3% bij + saldo € 500,-